vineri, 7 noiembrie 2008

Traiasca cardul!

De obicei, cand plecăm în Ungaria nu mai schimbăm forinţi. Plătim direct în euro. Aşa am descoperit că o vigneta costă la ei între 7 şi 9,5 euro, în funcţie de unde o cumperi.

De data asta am fost mai smecheri. Am plătit cu cardul. Am descoperit că merită să dau acel mic comision de schimb valutar (în jur de 2% ) la plata cu cardul în loc de 10-50% - adaosul lor.

Aşa ca am dat 16 lei ~ 4,5 euro în loc de minim 7..

Şi eu care eram prea comodă ca să mai schimb banii.. Ideea e că asa reusesti sa economisesti suficient: cazare, papică, altele x 20% in medie!!

Plata cu cardul e super. Sunt fană. Am (re)descoperit VISA :)

Later Edit: Aveti grija sa fie un card de debit; daca mergeti pe credit, dati banii de care nu ati fost pacaliti pe dobanda la banca...

3 comentarii:

Cristiana spunea...

Hi, hi, hi!!! ce frumos ca esti FanCard!! Pentru mine, Iunia draga, cardurile sunt sarea si piperul vietii !! Mai ales ca imi platesc facturile direct la bancomat, tot cu cardul de debit, de salariu. Am un CardAvantaj care mi-a umplut casa de lucruri bune si frumoase-frumoase!! deocamdata nu am avut timp sa ies din tara, dar am inteles ca pot sa folosesc CaAv si in afara tarii. S-ar putea ca la vara sa "zbor" un pic din tara si pot ridica pe CaAv euro. Abia astept!!
M-a destins acum plimbarea pe blogul acesta al tau, dupa o zi intreaga de lucru!! Iti doresc un week end deosebit de placut!!
Cu drag, Cristiana

Iunia spunea...

Draga Cristiana,

Ma bucur ca micile mele bucurii si descoperiri au facut sa vibreze un coltisor din inima ta.

Fiecare moment conteaza, fiecare traire. Sa ne ajute Dumnezeu sa impartasim cat mai multe, sa constientizam cat mai multe! :)

Week-end frumos si tie!
Noapte buna,
Iunia

Cristiana spunea...

Multumesc frumos, scumpa mea!!