vineri, 7 noiembrie 2008

Moca

Mi-am facut acest nou blog. Am ramas uimita cat de usor e acum sa postezi ceva pe net.

Gasesti o gramada de template-uri, poti sa dai orice aspect vrei blogului / site-ului pe care vrei sa-l creezi. Se editeaza totul super rapid.

Si cel mai important: poti sa personalizezi totul - cerul e limita! O gramada de aplicatii, majoritatea le gasesti free, si ceea ce nu e free mai intotdeauna are o varianta mai slabuta pe care o poti folosi si pentru care nu dai nici un ban din buzunar.

Ce greu era cu 5-10 ani in urma sa faci un site - abia daca gaseai o tema care sa te incante, designul era jos rau. Iar modificarile greoaie. Acum orice blog poti sa-l folosesti ca sa iti incepi site-ul. Daca te dezvolti mult si ai nevoie de o noua organizare a paginilor, ajungi la nevoia realizarii unui site adevarat, dar daca reusesti sa te organizezi bine, poti face totul ca un blog, pe domeniile existente, care iti ofera atat de multe variante!

Evaluarea articolelor, sondaje, forum, urmarirea altor blog-uri, aplicatii de tot felul.. Toate gratuite. Am gasit azi o aplicatie care imi permite sa pun muzica pe site. Melodii intregi, de pe net, le asculti cand vrei. Fara sa platesti nimic.

Filme postate in intregime, inclusiv cu titrare in romana.

Nu cred ca exista ceva ce ai putea sa cauti si sa nu gasesti... acum deja si in romana! Am citit zilele trecute ca numai pe sunt aproape 100.000 de bloguri romanesti!! ( nu am mai gasit acum link-ul, ca sa dau nr. exact...).

Totul se schimba, devine mai simplu, simtiti? Acum platesc mai putin de 10 euro ca sa am net nelimitat, toata ziua, cu rata de transfer care acu 5 ani era imposibil de imaginat (pentru noi, in Ro). Orice informatie caut, gasesc mai multe link-uri decat doresc... Aplicatii de care nu am nevoie si nici n-o sa am vreodata(!!!) - totul incepe sa fie din ce in ce mai mult la liber.

Deja daca iti faci un blog, cica poti sa castigi si bani din asta, postand anunturi. Adica eu scriu tot ce-mi trece prin cap undeva, public, si doar pentru ca am pus 3 link-uri pe site, ajung sa fac si profit din asta... in loc sa platesc eu ca mi se permite sa postez.

Clar, am ajuns departe. Principiile din acest domeniu sunt cu totul altele decat cele din viata reala, unde majoritatea inca trag de tine si de castig cat de mult se poate. Dar sunt convinsa ca si aici schimbarea e aproape.. totul e intr-un echilibru instabil. Vom vedea.

Niciun comentariu: