joi, 6 noiembrie 2008

La rozatoarea cu ghivint

In week-end am fost in oras, intr-o zona prin care nu trecem de obicei. La un semafor, uitandu-ma pe geam, am vazut o butica la parterul unui bloc. Numele scris mare, cu negru pe galben, deasupra magazinului:

GUZGANU' ROZALIU

Am gasit insa pe net imaginea - fotografia fiind facuta probabil intr-o luna mai insorita, desupra magazinului era un parasolar initial probabil rosu, decolorat de soare si praf ( se pare ca si altii au fost miscati de gingasia numelui..)

Acum dupa ce am "google it", mi-e greu sa imi mai expun parerile pe care le aveam inainte de googlit - ceva de genul: ha ha ha, ce nume! si nici macar nu aveau nimic roz.. recunosc deraierea mentala, e pe placul nebuniilor mele, dar totusi cine sa intre intr-un magazin cu un asemenea nume? - stiind (din experienta cresterii a 2 soricei albi cu coada) ca majoritatea oamenilor sunt deranjati de orice aluzie la rozatorul in cauza..

Dar acum m-am edificat. Imi pare rau ca distractia mea a luat tenta politica, aici gasiti definitia si personajul marcant din spatele numelui ( eu personal schimb canalul aproape de fiecare data data cand sunt stiri sau politica asa ca nu aveam idee despre ce poate fi vorba...).

In urma acestei descoperiri ( long live google! - oare cum traiau oamenii in vechime?!) sunt convinsa ca butica in cauza are doar clientela selecta si exclusivista...

Reclama e sufletul comertului. Vizitati GUZGANU' ROZALIU!
LOL

Ador cand gasesc pe cineva atat de curajos incat sa faca public stolurile de pasarele care-l bantuie..

Niciun comentariu: