duminică, 9 noiembrie 2008

M-am curentat

Intrerupatorul de la bucatarie este pe hol. Acu vreo doua seri treceam prin hol spre bucatarie si am aprins lumina.

POC!

Unul ( din cele 3) dintre becurile din bucatarie a pocnit. Nu s-a spart sticla, dar a facut un zgomot puternic. M-am speriat, a inceput sa imi bata inima...

Am intrat in bucatarie si am realizat ca simt furnicaturi in mana stanga ( mana cu care am atins intrerupatorul ) si ca durerea din piept e mai probabil de la faptul ca m-am curentat.

Cand am realizat ca problema de fapt a fost si la intrerupator, m-am intors pe hol. Am incercat sa sting lumina in bucatarie. Dar nu se stingea...

Era super freaky.. De obicei se intampla sa nu poti aprinde lumina - la mine era invers!
Ramasese lumina aprinsa si nu mai puteam sa o sting :))

Am chemat Danielu, in ideea ca stie ordinea sigurantelor ( sunt 7 de toate ) - si el a scos intrerupatorul. Au inceput jocuri de lumini - bucatarie & hol. Parca eram la petrecere!

Pana la urma am lasat intrerupatorul intr-o pozitie in care amandoua luminile erau stinse, iar a doua zi pe lumina am rezolvat problema, descoperind ( pentru a cata oara!) ca intrerupatoarele sunt de.. unica folosintza :(

Niciun comentariu: